Ads header

Ads

Sunday 17 May 2015

Sirup od Bagremovog cvijeta - dobar za grlo, kašalj, prehladu, glavobolju i grčeve u stomaku





Potrebni sastojci:

- 1l vode
- 500g šećera
- 1 ipo kašikica limuntosa

Priprema:

Litru vode sam stavila da se kuha sa pola kg šećera, kad je počelo da vri, stavila sam poklopac i ostavila 20 minuta uz povremeno miješanje da se kuva, sklonila sa vatre, i u mlaki sirup dodala kašicicu ipo limuntusa, kad se skroz ohladilo, stavila sam 31 grančicu Bagrema sa cvijetovima, koje sam predhodno oprala i stavila na krpu da mi se suši. Potpuno osušene sam ih dodala u sirup. Posle 24h sata ocijedite, i to je to... 
''Razrediti sa vodom po ukusu (dosta je slatko). Sirup ima jako prijatan i miris, i ukus- toplo preporučujem da a probatem.  

Kažu da je dobar za grlo, kašalj, prehladu, glavobolju i grčeve u stomaku. Takođe je veoma osvežavajući za ove ljetnje dane, pa sto ne bismo spojili lijepo i korisno..

Share this Video :

0 comments:

Post a Comment

ads