Ads header

Ads

Saturday 17 August 2013

Imate li problme sa urastanjem nokta?

Urastanje nokta moze da se desiti na bilo kojem prstu, ali najcesce se desava na noznim palcevima. Razloga moze biti nekoliko, ali urastanje je uglavnom izazvano neprikladnom obucom i nepravilnim rezanjem nokta. Urastanje nokta moze biti bolniji problem od takozvanih “kurujih ociju” za koje smo rjesenje vac napisali na ovdje.
Ja licno nikad nisam imao ovaj problem, ali moja kcerka i nekolicina mojih poznanika jeste. Moja supruga Mirjana je trazila i nasla soluciju za nasu kcerku, te cu vam prenijeti nekoliko savjeta koje je ona pronasla.
Kod moje kcerke, rjesenje je bilo relativno jednostavno. Promjenila je nacin sjecenja nokta i to je sve. Nokat treba rezati ravno, a ne pod uglom na krajevima nokta. Ako se ovo radi, znacajno ste smanjili sansu da do urastanja dodje. Pogledajte sliku za pravilno rezanje.
urastanje-nokta005
U velikom broju slucaja, ovo je dovoljno da se ispravi nokat koji je vec poceo urastati.
Ako je urastanje vec pocelo moze se ispraviti jednostavnom metodom stavljanjem komadica vate ispod nokta kako je prikazano na slici. Prvih nekoliko dana moze donositi neprijatnosti prilikom hodanja, ali naviknut cete se, a i rezultat je vrijedan malo muke.
Vatu treba mijenjati svaki dan da ne bi prikupljala bakterije i gljivice koje mogu inficirati nokat. Nokat ce vremenom poceti da raste normalno i vata vise nece biti potrebna. Sa vremena na vrijeme premazite nokat etericnim uljem cajevca koji ce eliminisati pojavu gljivica i omeksati nokat i ubrzati ispravljanje.Prirodnamedicina.com
urastanje-nokta001
Komadic vate ispod nokta, treba redovno mjenjati da se sprijeci skupljanje gljivica i bakterija.
Ako je urastanje vec pocelo i doslo do gnojne upale, svakako se preporucuje odlazak ljekaru.
Ako bas ne zelite da vidite doktora, ili niste u mogucnosti, mozete na svoju odgovornost pokusati sa sljedecom metodom:
Metoda moze biti bolna i izazvati blago krvarenje te morate imati pri ruci sredstvo za dezinfekciju i sterilan flaster ili zavoj.
Potrebno:
  • Grickalica ili makazice za nokte
  • Turpija za nokte
  • Pinceta
  • Vata
  • Lavor/skaf
  • Etericno ulje cajevca
  • Alkohol ako dodje do krvarenja
  • Zavoj ili flaster
Dobro operate noge sapunom i kiselite u toploj vodi 20 do 30 minuta da nokti omeksaju. Alkoholom dezinfikujte makazice, turpiju, i grickalicu. Turpijcom sastruzite odumrlu kozu oko nokta. Natopite komadic vate etericnim uljem cajevca i prislonite oko 10 minuta na mjesto gdje je doslo do urastanja.
Etericna ulja ce dodatno omeksati nokat i eliminisati moguce gljivice i bakterije.
urastanje-nokta008
Imajte spremnu vatu namocenu u alkohol ako dodje do krvarenja
Pincetom podignite dio nokta koji je poceo da urasta. Ovdje moze biti bolno i dovesti do krvarenja. Ako dodje do krvarenja, ocistite vatom umocenom u alkohol. Makazicama ili grickalicom odsjecite dio nokta koji ste podigli. Ocistite ponovo vatom umocenom u alkohol i premazite ponovo etericnim uljem cajevca da sprijecite infekciju.
Mozete koristiti i antibiotski krem, ali mi saPrirodne medicine smatramo da je etericno ulje bolja solucija.




Jos jednom da napomenem ovu posljednju metodu koristite na Vasu odgovornost.
urastanje-nokta007
Oprezno podignite urasli nokat i odsjecite visak sterilnim makazicana ili grickalicom. 
urastanje-nokta004
Share this Video :

3 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. Pozdrav! Ako netko ima problema sa kožnim bolestima može pročitati odlične članke na linku.

    ReplyDelete
  3. Kakav veliki čovjek, velika hvala svećeniku Salami, čovjeku koji me izvlači iz ove tuge, to je čovjek koji može pomoći svijetu, na ovim bolestima kojih se mogu sjetiti prije 5 godina kada sam tražio lijek i kako Proveo sam mnogo novca i napokon sam izgubio nadu zbog svoje provedbe. Moram se nadati Bogu, sretan mi je prošli tjedan ovdje sam bio na internetu, provjerio koliko godina mogu provesti na zemlji, a onda vidim komentar o tom velikom čovjeku svećeniku Salami što je sretan dan za mene i danas dajem svoje svjedočanstvo o njemu. Nikad ne vjerujem da uopće postoji lijek, ali ovaj čovjek samo želi da mu pokušam, ako on to ne učini, znati ću ga on nije svećenik Salama da je ovaj lijek radio više od godine dana, nadao sam se njemu i svom dragom bogu, ali danas sam vrlo sretan što vam svima ispričam ovu priču, sve se dogodilo kad sam imao 23 godine dobro zbog ove bolesti mogu se oženiti i vrlo sretan danas, sada sam negativan, sada se mogu udati za svoje bližnje to je na mojim cipelama ovo dobar način da se pozdravim s ovom bolešću HIV / AIDS kontaktirajte ovog čovjeka sada purenaturalhealer@gmail.com. ili što ga muči +2348105150446 i molim se da i on pomogne. Sve zahvaljujući svećeniku Salami

    ReplyDelete

ads