Ads header

Ads

Wednesday 17 July 2013

5 savjeta za laskati želudac kroz prehranu

Ono što ste stavili u svoje tijelo je jednako važno kao i koliko vam teško trenirati. Mogu se odnose na ovu izjavu u potpunosti. Za najdulji vrijeme sam doslovno će trenirati tako teško da sam se iscrpljeno, ali ne vidim nikakve rezultate. Dva sata nekom vrstom tjelesne aktivnosti bio normalan dan, u jednom trenutku sam radio dvije klase Bikram Yoga dan. Rezultati su bili još uvijek ne postoji.
Sjećam se kad mi je netko reći da uzimajući u formi je 80% prehrana, 10% genetika, a 10% tjelesne aktivnosti. Ovi brojevi mogu biti off, ali to ne čine cjelovit smisao. Ja sam se ubiti, ali još uvijek borave istu težinu! Ja sam dobije neki mišić, ali bilo je teško vidjeti, jer je sloj viška težine na mom tijelu.
Što pomaknuo? Dao sam sebi jednotjednu izazovom samo jesti prirodnu, živ, kvalitetna hrana. Nakon tjedan dana, osjećao sam se milijun puta bolje i pao 5 funti. Taj tjedan se pretvorio u mjesec dana, a to je kad sam počela vidjeti definiciju i postao moj fit sebe. Dodatni bonus je da je čišći sam jeo, brži oporavak bio moj i mogao sam gurati dvostruko teško!
Što možete učiniti kako mi je pomogao:

1.Treat svoje tijelo kao hram - to hraniti dobrotom i stvarno biti svjesni što vrste hrane da se osjećate dobro. Napravite popis osjećati dobro vs osjećaju loše hrane! Postavite ga na vašem hladnjaku.

2.If provesti jedan sat u teretani, provesti sat vremena u kuhinji - To će dovesti do manje šanse za prolazak u fast food zglobova.

3.Throw dio kontrolu i ograničavanje kroz prozor - zabavna stvar oko zdrave prehrane je da možete jesti koliko god želite. To ostavlja malo prostora za kasno noću junk food prigristi.

4.Fruit je vaš najbolji prijatelj - Kad god sam se osjećao kao da imate nekakav šećerni obrađen snack, ja bih posegnuti za moje omiljeno voće umjesto. Datumi su veliki, jer oni su izuzetno slatki.

5.Look za alternativama sve vaše omiljene grickalice / pečeni robe - Mi smo sretni jer smo sada možete pronaći bilo koje od naših pokretu u favorite healthified! Na primjer, ako volite banana kruh probati što je s precizirao brašna i jabuke kao zaslađivač. Uvijek postoji način!

Ovih pet smjernica stvarno kick započeo svoju preobrazbu tijela. To može biti tako frustrirajuće na vrijeme kada ne vidimo rezultate odmah, a mi smo se ubija u teretani. Pogledajte što su stavljanjem u svoje tijelo i držati dosljedna. Vi svibanj osjećati kao odustajanje, ali mu dati priliku. Obećavam vam da ćete vidjeti rezultate brže nego bilo koja teretana članstvo će vam dati.
Share this Video :

0 comments:

Post a Comment

ads