Ads header

Ads

Wednesday, 25 March 2015

Post s voćem

Post s voćem - jednostavna i učinkovita metoda čišćenja organizma



Post voćem je popularna i jednostavna metoda čišćenja organizma uz pomoć svježeg organskog voća.
Svaki post ima blagotvoran učinak na tijelo - poboljšava probavu, potpomaže izlučivanju toksina i viška tekućine iz organizma, potiče samoizlječenje.
Post voćem preporučuje i ayurvedska medicina, u trajanju od 3-5 dana, za pomlađivanje i čišćenje organizma, poboljšavanje rada živčanog sustava, probave i pamćenja.
Vaš post ne mora trajati više dana.
Možete ga, za početak, provesti kroz samo jedan dan.


Priprema za voćni post


Nekoliko dana prije samog posta, pripazite na prehranu.
Polako isključujte rafinirane šećere, procesuiranu i masnu hranu, napitke koji sadrže kofein te gazirane napitke, ako ih koristite.
Pijte dovoljno tekućine – vodu, voćne sokove, juhe i čajeve.
Ako ćete postiti samo jedan dan, na prehranu pripazite dan prije, pojedite lagani ručak i večeru.
Ako planirate postiti duže, onda se pripremajte za post nekoliko dana.


Post s jednom vrstom voća


Post možete provesti s jabukom, narančom, limunom ili drugim voćem po želji.
Preporučena je doza oko 1 kilograma, odnosno oko 4 komada voća, ukupno tijekom dana.
Pijte puno tekućine, možete piti svježi dok od limuna, ako njega već ne koristite kao namirnicu za post.
Dobro žvačite svaki zalogaj. Ne jedite “s nogu”, prebrzo, a ako vježbate, nemojte se iscrpljivati.
Dopustite si i kvalitetan odmor, makar na pola sata.
Vaše će tijelo i jednodnevni post iskoristiti za obnovu i čišćenje.
Neka vas pritom ne zamara fruktoza iz voća – ona će se daleko kvalitetnije razgraditi negoli rafinirani šećer.


Post s više vrsta voća


Vrijedi isto pravilo – oko 1 kilogram voća dnevno, u kombinacijama koje vam odgovaraju.
Ako zbog određenih zdravstvenih problema ne tolerirate kombinaciju slatkih i kiselih okusa voća, izaberite one koji vam neće izazvati probleme.
Slijedite li Ayurvedu, prilikom voćnog posta, odaberite namirnice koje odgovaraju došama:
    Vata – papaja, mango ili suhe šljive
    Pitta – grožđe, nar, jabuka
    Kapha – jabuka, brusnica, nar


Koliko dugo postiti?

Post voćem može trajati 10 dana i duže, ali uz nadzor stručnjaka.
Nakon višednevnog posta, polako se vratite uobičajenom ritmu prehrane, pazeći da prvih 1-2 dana jedete što lakšu hranu.

Što možete očekivati za vrijeme posta

Detoksikacija organizma može imati svoje simptome, koji mogu nalikovati gripi.
Tijelo se oslobađa viška toksina, a taj se proces može manifestirati kroz glavobolju, proljev, grlobolju, bolove u mišićima, kašalj.
Osluškujte potrebe svoga tijela, ono će vas tijekom posta upozoravati na ono što mu nedostaje.
Pijte više vode i odmarajte se.
Share this Video :

0 comments:

Post a Comment

ads